Obsah fóra WRYKRYS.cz WRYKRYS.cz
oficiální fórum uživatelů technologického programu WRYKRYS - wrykrys.cz
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Nesprávný výpočet obrysové kompenzace

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra WRYKRYS.cz -> Hlášení chyb v programu
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Miloš Harár



Založen: 15.3.2007
Příspěvky: 14
Bydliště: Havlíčkův Brod

PříspěvekZaslal: 13.3.2008, 10:07:46    Předmět: Nesprávný výpočet obrysové kompenzace Citovat

Přeji pěkný den.

Upozorňuji na problém špatného vyhodnocení kompenzace společných řezů
při použití bodů pro naznačení otvorů.
Wrykrys přiřadí střídavě kompenzaci i těmto bodům, což je nepřípustné.

Pro názornost přikládám obrázek obdélníku 20x60 mm s kompenzací 2 mm.

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Lubomír Chudek
administrátor fóra


Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 49

PříspěvekZaslal: 13.3.2008, 13:55:25    Předmět: Citovat

Dobrý den,

to je pravda a je to v programu od nepaměti Laughing . Body jsou ve skutečnosti velmi krátké přímky(0.005 mm). Změnil jsem algoritmus přidávání kompenzace a zdá se , že je všechno v pořádku. Úprava je v dnes (13.3) uveřejněné beta verzi na našich www.wrykrys.cz

L.CH.
_________________
Lubomír Chudek
e-mail: chudek@wrykrys.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Miloš Harár



Založen: 15.3.2007
Příspěvky: 14
Bydliště: Havlíčkův Brod

PříspěvekZaslal: 13.3.2008, 14:24:28    Předmět: Citovat

Dobrý den,

děkuji za velmi rychlé vyřešení problému, v nové verzi je vše O.K.

S pozdravem M. Harár
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Luděk Effenberger



Založen: 11.12.2009
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: 11.12.2009, 9:27:38    Předmět: špatně vypálený rozměr díry Citovat

Dobrý den
používám Turbo Wrykrys v.III/2004 v kombinaci s acetylénovým automatem Pierce. Nejsem si jistý s pálením děr do plechu. když chci např. vypálit čtverec 100x100 s dírou průměru 60mm pokaždé má díra rozměr jiný. Liší se to od základního rozměru až -/+ 2mm. V naší výrobě to řešíme tak že díru zadám na průměru o ty 2 mm větší protože to nevadí. Horší je to u zákazníků. Můžete mi prosím pradit kde děláme chybu?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vault
administrátor fóra


Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 103
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 11.12.2009, 11:15:51    Předmět: Re: špatně vypálený rozměr díry Citovat

Luděk Effenberger napsal:
Dobrý den
používám Turbo Wrykrys v.III/2004 v kombinaci s acetylénovým automatem Pierce. Nejsem si jistý s pálením děr do plechu. když chci např. vypálit čtverec 100x100 s dírou průměru 60mm pokaždé má díra rozměr jiný. Liší se to od základního rozměru až -/+ 2mm. V naší výrobě to řešíme tak že díru zadám na průměru o ty 2 mm větší protože to nevadí. Horší je to u zákazníků. Můžete mi prosím pradit kde děláme chybu?


Dobry den,
velikost kompenzace se ve vetsine pripadu resi az na stroji. V ridicim systemu byvaji tabulky s nastavenim podle daneho materialu, pouzite trysky,... Podle toho je pak kompenzace dopocitavana, takze je potreba vybirat spravne hodnoty. Z programu dostava stroj instrukci jen o zapnuti kompenzace (leve nebo prave) a o vypnuti. Vyjimkou je pouze tvorba spolecnych rezu, pri tech se kompenzace musi zrusit, tudiz je treba pri vytvareni spolecneho rezu vykresy zvetsit o sirku rezne spary, pole pro zadani kompenzace je v kazdem okne pro vytvareni spolecneho rezu a tvary se pak o ni zvetsi automaticky.
Podobny princip je, pokud byste nepridavali kompenzaci na stroji, ale zapinali pridani kompenzace uz v integrovanem vystupu, pak musite take tam nastavit presnou sirku rezne spary v danem materialu a dily se vam o ni rovnou zvetsi (resp. otvory zmensi). Ale to se obvykle nedela.
Pokud kompenzaci rucne nemenite, tak je automaticky u otvoru vnitrni a u obvodovych tvaru vnejsi kompenzace. Pokud se jedna o uzavreny tvar a nepridavate napriklad mustky, tak s rozpoznanim urcite nebude problem. Muzete si i na hlavni plose kompenzaci vykreslit (ikona vykresleni kompenzace) a uvidite, ze je v otvorech zevnitr a na obvodu zvenku. Pokud to tak je, mate otvor 60mm a na stroji bude nastavena spravna kompenzace, mel by byt finalni rozmer take 60mm.
_________________
Miroslav Suchý
e-mail: suchy@wrykrys.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra WRYKRYS.cz -> Hlášení chyb v programu Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Protected by Anti-Spam ACP
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com